Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2014 17:44 - Първа страница
Автор: shuriken Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3397 Коментари: 10 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Първа  
Първа
Пппппърваааа
сссс ссстраница 

о, да, да....!!!

Дайте да поговорим за първа страница.
Hе че ме интересува, де.
Ама просто така, навик ми е да говоря за неща, които не ме интересуват.
После ще обсъдим класациите, щот нали схващате, не ме интересуват.
:DD









Тагове:   блог,   сайт,   страница,   интернет,


Гласувай:
14



1. jediknight - Шега, шега, ама
05.12.2014 17:55
Фрийолдмен вярно се възбужда от първа страница:D Току що пусна постинг за сперматозоидите. Така е - говори за това, което му е пред очите.
цитирай
2. sullltan - Вие пък сте много странни :-))
05.12.2014 18:08
Разбирам го фрийолдмен. Аз също говоря предимно за неща, които не ме интересуват и грам не ги мисля по цяла нощ.
цитирай
3. zuzi0550 - ti si iztreshtql jestoko.
05.12.2014 18:34
ti si iztreshtql jestoko.
цитирай
4. shuriken - ti si iztreshtql jestoko. О, да, да! ...
05.12.2014 18:43
zuzi0550 написа:
ti si iztreshtql jestoko.


О, да, да! Първа Еротична...! :DDD Като я видя и само за нея говоря.
Само да не помислиш, че ми е фикс-идея.
цитирай
5. dockholiday - Абсолютно вярно! Аз това го знам ...
06.12.2014 12:56
Абсолютно вярно! Аз това го знам наизуст, поради разнообразни причини, но се чудя защо посвещаваш постинг на него?
Винаги чета при теб широко ухилен, така ми действаш! Понякога се учудвам, но водещото е любопитството към интересната ти персона :)))
Хубав уикенд, ако може с повече "истински блогери" и поздрав за нестихващата ти оригиналност!
цитирай
6. pepikomentatora - :DDD и на мен ми е много забавен фрийолдпедофил, който сега официално призна мастурбаторските си занимания.
06.12.2014 13:06
Като му гледам монолозите с фалшиви мъжки и женски профили, веднага се сещам за вицове от категория Тъпи. Страшно "чувство за хумор":DDD И все към педали го избива, защо ли?
цитирай
7. jediknight - Цунки гушки
06.12.2014 13:15
Усмихнатото ми Шури.
Толкова си оригинално:DD
Направо си една интересна личност! :D
цитирай
8. sestra - Отпадне ли първа страница,
20.12.2014 13:33
тук ще се обособят общности по интереси и нивото ще се вдигне много бързо. "Постингите" без съдържание и такива с крайно съмнителни послания ще изпопадат като рублата тия дни.
цитирай
9. shuriken - тук ще се обособят общности по ин...
20.12.2014 14:02
sestra написа:
тук ще се обособят общности по интереси и нивото ще се вдигне много бързо. "Постингите" без съдържание и такива с крайно съмнителни послания ще изпопадат като рублата тия дни.


Аз отдавна казвам точно това. И не само аз.
Но от първа страница имат нужда фрийолдмените, блекпредаторите, елинорите, титките и тн. Въобразяват си, че ако излязат там, някой ще ги прочете.
Всъщност който пуска интересни неща, не се нуждае от първа страница, защото има и много други сайтове, където хората се намират. Cамо тук допускат тролски глупости.
цитирай
10. sestra - ...
21.12.2014 10:31
shuriken написа:
sestra написа:
тук ще се обособят общности по интереси и нивото ще се вдигне много бързо. "Постингите" без съдържание и такива с крайно съмнителни послания ще изпопадат като рублата тия дни.


Аз отдавна казвам точно това. И не само аз.
Но от първа страница имат нужда фрийолдмените, блекпредаторите, елинорите, титките и тн. Въобразяват си, че ако излязат там, някой ще ги прочете.
Всъщност който пуска интересни неща, не се нуждае от първа страница, защото има и много други сайтове, където хората се намират. Cамо тук допускат тролски глупости.

"Кажи ми за какво се бориш, за да ти кажа какъв си. И, естествено - кои са ти приятелите :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shuriken
Категория: Лични дневници
Прочетен: 352617
Постинги: 77
Коментари: 618
Гласове: 2735
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930